2022年2月9日水曜日

Filtering of my digital-art (わたしのデジタルアートのフィルタリング)

 My work is created by applying complicated filters to my original images or photographs I made. Finally, I will make some artistic corrections with my hands.
 For an example, the figure below shows the specific procedure of my work Labyrinth #G1. The filter was applied in two steps.
 In the latest work Synapse #1, a line with a faint handwriting style is expressed.

  I hope you can feel something new from my work.

  わたしの作品は、わたしの作成したイメージまたは写真にフィルターを複雑にかけて作成しています。そして最後にわたしの手でアーティスティクな修正をしています。
 例としてLabyrinth #G1のフイルターを掛けた手順を示します。フイルターは2段階かけました。
 最新の作品Synapse #1では手書き風のかすれた漢字の線が表現されています。

 わたしの作品から新しいなにかを感じて頂ければ幸いです。


 

 

0 件のコメント: