2022年12月15日木曜日

Decrease in Twitter followers (ツイッターのフォロワーの減少)

Recently, the number of my Twitter followers is steadily decreasing. I think we lost about 200-300 people.

When I checked with the Twitter analysis tool "Follow Check", I found that the person I had followed had been unfollowed. I should be the only one who can unfollow. Why? Twitter  probably canceled it. Additionally, some followers were unreachable. Also, some people have zero followers.

The reason why my followers have decreased because of these things is that there are quite a lot of people who have left Twitter or have been frozen. I have no choice.

It seems necessary to consider that the number of followers will decrease by about 20%.

最近、わたしのツイッターのフォロワーがどんどん減るという現象が起きています。200-300人くらい減ったのではないでしょうか。最近は少し落ち着いていますが。

ツイッター用ツールのフォローチェックで調べたところ,私がフォローした人が勝手に解除されていました。しかし、フォローの解除はわたし以外にできないはずです。さらに、何人かのフォロワーは到達できなくなっていました。また、フォロオワーがゼロの人もいました。

 これらのことから私のフォロワーが減ったのは、フォロワーがフォローを解除した方、ツイッターを止めた方や凍結を受けた方もかなり多くなっているのでしょう。

 フォロワーが20%程度減ることも考える必要がありそうです。

0 件のコメント: