2021年9月10日金曜日

Dipole #1B (ダイポール #1B)

 We do not overlap no matter how close we are.
We are the isolated poles of the world with each other.
However, the slight force leaking from the two approaching poles attracts us in the world to each other.
It is the same as the van der Waals force.

 Please see my art work as NFT in OpenSea.

 私たちはどんなに近づいても重なることはない。
私たちは互いに世界の孤立した極点だ。
しかし、近づいた二つの極点から漏れ出るわずかな力が世界のわたし達を互いに引き付けるのだ。
それはファンデルワールス力と同じだ。

注:ハートに少し影をつけて画像を変更しました。OpenSeaも変更しました。ツイッターは変更が出来そうもないのでそのままです。オリジナルはOpenSeaで見れば良いので、いいかなと思っています。

 

Dipole #1B


 


0 件のコメント: