2021年9月7日火曜日

Exclusive #1 (除外的 #1)

 You are you and I am me.
You and I cannot be in the same space-time.
I push you out.
You kick me out.
But I will stay here.
It is the exclusion principle.

Please see my art work as NFT in OpenSea. 

 きみはきみで、わたしはわたし。
きみとわたしは同じ時空にはいられない。
わたしはきみを押し出す。
きみはわたしを追い出す。
でも、わたしはここに留まる。
それが排他律というものだ。

Exclusive #1


0 件のコメント: